torsdag 1 juli 2021

Sommarlov?

Du har säkert hört att SFI går hela året. På vissa skolor har man hemstudier några veckor, andra har sommar-SFI hela sommaren. Ni som inte har hemstudier kanske tycker att det känns orättvist. Det tror jag nog att era lärare förstår, även om de säger att det är en förmån för er att ha undervisning med lärare även på sommaren! 

Många av er kanske tycker att det känns skönt att gå till skolan efter ett år helt eller delvis på distans. 

Om du har besökt min blogg förut så har du säkert märkt att jag inte uppdaterar lika ofta. Det beror dels på att jag inte har jobbat med SFI på några år och dels för att blogg känns lite.. omodernt.

Hur som helst så ska jag börja arbeta med SFI igen till hösten (jag tjuvstartar faktiskt redan nästa vecka). Det ska bli jätteroligt! Kanske kommer jag att uppdatera bloggen lite oftare då. Vi får se. 

Är det något särskilt du vill läsa om, så skriv ett förslag här som kommentar. 

/Anna 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar